Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – ODBORNÉ > 1.2 ŠKOLA MÁ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM (ŠVP), KTERÝ VYCHÁZÍ Z VIZE A STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY A JE V SOULADU S KURIKULÁRNÍMI DOKUMENTY (RVP); JEHO CÍLE JSOU SROZUMITELNÉ PRO PEDAGOGY, RODIČE I DALŠÍ PARTNERY.

1.2 Škola má vzdělávací program (ŠVP), který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP); jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy, rodiče i další partnery.


ŠVP je v souladu s příslušným RVP a všemi právními předpisy týkajícími se vzdělávání. Je přehledný a srozumitelný pro pedagogy, pro rodiče i další partnery. Pedagogové se s ním identifikují a aktivně s ním pracují. ŠVP je otevřený dokument, který promyšleně reaguje na aktuální změny vycházející z potřeb školy, praxe a nových poznatků v oboru.